Alldeles slut i kroppen

Inatt har lillen sovit hyfsat bra, sovit kanske 1-2 timmar och sedan vaknat för mat, inte skrikit så mycket som förra natten.. Då var han minsann vaken från 00-06 ungefär.. Med små korta sovpauser på sådär 10-20 minuter.. Härligt! Då känner man att man lever! Jag var vaken mellan 00-04 med honom och sen fick Jonne ta över för jag skulle nog annars svimma av trötthet!

Var på bvc igår och Malte vägde 4850g och var 55,5cm lång. Han får då rikligt med mat i sig..

Köpte en begagnad babysitter till Malte och den gillade han, sov i den flera gånger igår.





Vem är han lik då?

 

 



Vem är han lik då??




Mina söta pojkar!


Julklappar.. Börjar det bli dags att köpa dom kanske? Inte för att vi har råd, men skit i det, vi vinner säkert på triss vilken dag som helst!


Kommentarer
Postat av: morsan

Jo, Malte liknar brosrsan sin i ögonen...munnen kommer från.....?? från Pekas far,brevbäraren kanske

2009-12-16 @ 15:12:39
URL: http://bloggplatsen.se/bedamatilda
Postat av: Nina

min första tanke var Robin när jag kollade på närbilden!men..dom är ju släkt dom med

2009-12-16 @ 16:57:40
Postat av: peka

En EveJonne med sameläppar ;) (törnman..hehe)

2009-12-16 @ 23:11:15
Postat av: mamm

ja,och båda har vilda ögon!

2009-12-17 @ 07:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0