Dolt nummer

Imorse vågade jag äntligen svara på det dolda numret som har ringt 2-3 gånger under de senaste dagarna.. Jag brukar inte våga svara alls, men vafan, en gång kan ju inte skada.
Å det var visst min bm som ringde, har ju tagit blodprover för någon vecka sedan, kolla hur mycket järn jag har lite överallt..Å ndra konstiga saker i blodet. Å jag behöver tudligen järninjektioner..
Så på fredag är det dags för första! Ska tydligen ta typ 10 stycken, blir några gånger i veckan.. Varje besök skulle ta typ en halvtimme.. Hur länge kan det ta å ge en injektion?! Eller hur man nu gör..

Snart ska Elias till dagis, han äter frukost nr.2 just nu bestående av ett äpple.

Kommentarer
Postat av: Nina

jaha.....knarkare på deltid!

2009-08-26 @ 10:16:46
Postat av: Anonym

jojo klart jag gnäller men inte i nsd.kommentarer...

2009-08-26 @ 15:55:50
Postat av: Katja

Oj ojdå... Hur lågt hade du? Eller är det annat dom mäter? När jag väntade L hade jag ju oxå superlågt, det talades om injektioner, men det steg lite så jag slapp.

2009-08-26 @ 19:57:41
Postat av: mamm

Jag fick 6 injektioner, en varannan dag, när jag väntade K. Hade väl typ 110 blodvärde vill jag minnas..

2009-08-27 @ 14:38:57
Postat av: mammigen

å jo, man fick skaka benet efter sprutan å sen smakade det järn i munnen nån timma.

2009-08-27 @ 14:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0