Påskfirande

Eller firande å firande vet jag inte om man kan kalla det, men trevligt har vi då haft det! Sol bara en dag, men det gör inget, vi var ute från morgon till kväll ändå. Skitgod påskmat fick vi igår oxå! Inte visste jag att påskmat var som julmat.. Undra vad vi åt när vi var små på påsken hos mommo? Kyckling med brunsås? Å målade ägg brukade vi göra minns jag.

Nå iallafall, Elias har då varit helt slutkörd på kvällarna och somnat som en stock. Sätter in lite bilder här då:


 Elias hade en kompis i Parakka iaf. (Inte hela tiden, men ibland)

             Elias å Jonne tolkade bakom skotern med en madrass.. Gick halvbra..

 Den första å enda soliga dagen!! Wihiiii!!
           


 Elias nya favoritleksaker.. Massa småfigurer som han staplade upp mååånga gånger! Å nya favoriter är såklart oxå nya turlesfigurer som dödar varandra.. Han fick av sin mommo i påskögget.

Nu ska jag glo när pojkarna spelar spel.

Kommentarer
Postat av: Maria

Åhhh! är det inte dom dära bebisarna med blöjor som ändrar färg!?

2009-04-12 @ 22:34:34
Postat av: NIna

haha ja jag och eve fick ju en sån av dej maria en ång tror jag, ni bodde på glaciären och du försökte ragga kompisar enom att ge dem saker....

2009-04-13 @ 08:52:43
Postat av: eve

Jag å Peka hade massa såna bebisar, tror vi tiggde av mamma när vi var på coop..

2009-04-13 @ 09:34:09
Postat av: Nina

MMM peka var ju bra på att "Tigga" ; lägga sig på golvet och skrika...hahaha

2009-04-14 @ 09:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0