Längd & vikt

Alltså inte på mig, det får ingen veta! Iaf inte vikten.. Längden är inte långt med lite längre än Elias. Igår var Elias 105cm, han hade alltså växt 5 cm sen 3-årskontrollen. (Som var för 8 månader sedan) Och vikten hade gått från 20.6 - 20.8, Bvc-tanten tyckte det såg bra ut och han följer sin kurva bra. Har läst massa skräckhistorier på familjeliv där deras barn väger lika mycket som Elias och dom har fått rådet att banta ungen!! Okej om han skulle väga 45kg, man har ju sett riktigt överviktiga barn på tv från typ USA och sånt, då SYNS det ju att dom behöver gå ner i vikt, men såna som ser ut som Elias? Han kramade mig just och på kroppen har han bara kalsonger och jag kände alla revben när jag höll om honom.. Då m¨åste man väl vara överviktig? Nä, jag är glad att bvc inte klagar på hans vikt.

Vad ska jag å ungen göra idag då? Jonne jobbar 6-18 hela helgen å vi är ensamma.. Som vanligt! Imorgon ska vi iaf till mamma, då har vi nåt att göra iaf.

På fredag ska vi åka till Luleå å bo på scandic! (Hoppas dom har bra frukost..) Och gå på Leos lekland! Elias ser då fram emot det, vi har glott på Leos lekland på datorn mååånga gånger redan å Elias vill dit nuuuu!!!

Kommentarer
Postat av: nina

vi tänkte gå dit men väntar nog tills saga är lite större o det inte bara är ja som tycker d är svinskoj!

2009-04-18 @ 09:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0