Fortfarande hemma..

Elias har sovit gott utan att hosta hela natten, men på morgonen började hostandet och när kom in till vårat sovrum för en godmorgonpuss och kram så hörde jag hur han pep när han andades.. Jaha, inget dagis idag och tryck i ungen medecin.. Pulmicort ska han ha varje morgon och kväll ett tag nu och airomir om han har jobbigt att andas, så båda medecinerna fick han.. Kul kul, nu fattas bara glasögon till stackarn så har han fått allt roligt av oss!

Idag ska vi ta en tripp till intersport och titta vad det finns för vårkläder, ungens gamla är ju för små.

Nu är det min tur att bli sjuk.. Eller jag har väl bara ont i halsen å känner mig trött, förhoppningsvis går det över om någon dag.

Kommentarer
Postat av: peka

jag vill oxå på stagga.. har du lite sömnmedel till noa?

2009-04-29 @ 12:13:26
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: Nina

Nå stackars unge!!

2009-04-29 @ 17:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0