Byta dagis?!

Har sagt till mig själv att jag aldrig ska byta dagis till Elias! Han trivs ju och har sina kompisar där. Men nu har jag börjar fundera ändå.. Finns ju ett dagis väldigt nära här, man slipper gå 20 min enkel väg för att föra honom. Som det är nu så går han 9:30-14:30 och dom är alltid ute på förmiddagen. När han blir äldre och börjar i de större barnens grupp så är dom bara ute på eftermiddagarna.. Ska han aldrig få vara ute om han går dom tiderna?!
Fast om man byter dagis så kanske dom inte är lika flexibla som detta dagis är, jag kan ju helt plötsligt en morgon säga att Elias är där hela dagen, har aldrig varit nåt problem.. Hoja, ångest!

Snart ska jag å Elias coopa, Jonne jobbar till 17 och får joina oss när han slutar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0