Ny bil?!

Nån viss person har fått "ny bil" på hjärnan, så vi var runt överallt och glodde på bilar. En kombi, så alla våra hundar får plats som vi snart ska köpa.. Eller inte, Elias får nog sitta i bagaget. Nä, men en kombi är väl bra att trycka in saker i. Hittade en fin bil som vi provkörde, den gillade jag. Jonne gillade en annan bil, med fula säten och nåt som såg ut som träpaneler i bilen, blärg vad jag hatar sånt! Det var ju inte så mycket.. Men ändå. Jag går ju bara på utseende när jag tittar på bilar, jag kan ju inget om sånt annars. Nä, men nångång kanske det blir ny bil. Kanske med fula träpaneler, vem vet. Då får jag försöka överleva.. Eller blunda.

 Elias ska alltid ha miljarder grejer i sängen när han sover..Glassreklamen som syns vid hans huvud är favoritläsning just nu. -Vilken glass tycker du om? -Du får bara välja EN!!
Jag är inte lika förtjust i den tidningen.. Jag har redan valt sjuttioelva glassar!!

           

Fick äntligen in lite bilder i datorn!! Elias nya saccosäck ser n här oxå. Eller han tyckte att det var en båt och skulle åka till mommo Ebba.. Han frågade mig när vi ska åka båt nästa gång. Som han gjorde i Merta..

Nä, nu hrde jag att disken börjar skrika efter mig.. Ska gå och banka skiten ur den!!

Kommentarer
Postat av: Nina

Ni kan ju komma och åka båt i helgen med mommo doris vettja!!

2008-09-16 @ 15:37:33
Postat av: Nina

Ni kan ju komma och åka båt i helgen med mommo doris vettja!!

2008-09-16 @ 15:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0