Frågor får svar!

Kan ju lika gärna svara på frågor här, skulle ändå skriva en rad eller två.

Så Katja, overallen är en Mikkline,ulloverallgrejen är en reima och gick på 499:-, dyr, men var mjuk å skön, synd att den inte passade på Elias bara.. Du kan ju kika om du hittar nå fina overaller, här finns inte mycket att hurra för..Inte nu iaf.

Har jobbat idag! Fan vad skönt måste jag säga! Jobbiga gamlingar är inget jämfört med en jobbig Elias!
Var ensam på avdelningen med bara en som bor där, dom andra åkte iväg å käkade surströmming, jag fick stanna där med en som inte mådde så bra, så jag har haft en lugn dag iaf.

Ätit gratismat idag hos Jonnes föräldrar, imorgon blir det hos mamma, skönt att slippa laga mat själv! Sen jobbar jag ju resten av veckan, hela långa helgen! Missar marknaden ju!

Var hos doktorn med Elias idag, såklart en dansk sådan som pratde snabbt så jag knappt fattade nåt, jag förstår ju knappt svenska! Kan man inte knappa in typ 199 som på ettan å få text?! Tänk om jag missade nåt skitviktigt?? Nåja, ska få göra allergitest på ungen, även om hon sa att det kanske var i tidigaste laget.. Får man inte vara allergisk innan en viss ålder eller? Nåja, ska ringa dit när dom har telefontid, vilket är på måndag klockan 3 nästa gång.. Måste bara komma ihåg det oxå.

Kommentarer
Postat av: Katja

Ja, mikkline har de ju här. Vilken str? Kolla på ulloveraller på kivat tror jag de hette. Sök på google, såg skitfina ut! Kostade kring 450.

2008-09-04 @ 08:13:56
Postat av: Nina

dom ska göra om entreérna och göra ramp..kl 7 på morgonen.

2008-09-04 @ 10:16:20
Postat av: Katja

Det är bara att maila vad du vill ha, vilken bok och vilket nummer den har.

2008-09-06 @ 21:30:01
Postat av: Katja

Här verkar den overallen finnas som du ville ha.

info.php?cPath=7937&productsid=1008" rel="nofollow">http://kidsbutik.se/kidsbutik/productinfo.php?cPath=7937&productsid=1008

Ska se om jag hittar den jag såg i butiken här oxå.

2008-09-08 @ 12:28:13
Postat av: Katja

Äsch, det funkade ju inte. Kolla på kidsbutik.se

2008-09-08 @ 12:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0