Är det natt snart??

Lyssnar på musik, på bra musik såklart. Saknar min lilla skitunge! (får man kalla sitt barn skitunge utan att soc kommer och hämtar honom??) Han trivs därborta i byn iaf, leker med Troja och har roligt åt henne.

Satt och läste min gamla blogg,såg att han hade lunginflammation nästan samma datum förra året.. Ska det här bli en tradition eller nåt? Vill inte ha fler sjukdomar, kan man avboka dom på nåt sätt?

Läste om Elias trots oxå, hur har jag överlevt?! Just nu är han ganska lugn, blir han arg över något så går det att prata med honom (nästan iaf) och fråga varför han är så arg/ledsen eller vad han nu kan vara. När jag frågar varför han ärså arg så brukar han svara -För att du är arg mamma. Jo, jag blir arg ibland.. Men är oxå en glad mamma ibland, mycket gladare nu än vad jag har varit på länge, har haft mer ork att leka och busa med Elias. Okej, inte den senaste veckan när jag inte har jobbat.. Förstår inte varför jag blir skittrött av att vara hemma hela dagarna och pigg när jag jobbar?? Jag var piggare efter en 12-timmars helg än vad jag har varit senaste veckan då jag bara har slöat.. Hur går det ihop?!

Pratade med Elias på telefonen nyss, han hade bastat och spelat dator. Nu ville han gå och sova för han var trött. Mitt älskade lilla barn. Kan inte ens tänka mig hur mitt liv hade sett ut utan dig, du är orsaken att jag vill bli en bättre människa. Du gör mig både glad, arg och alla känslor där emellan. Du är mitt allt!

Kommentarer
Postat av: sofie

det såg du väl i min blogg att man inte får kalla sin unge för unge! hahahahahaha

2008-09-20 @ 20:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0