Va?

Vad sa du? Jag hör lite dåligt.. Mitt vänstra öra är lite kocko, vaknade ju på lördag morgon med ooont i örat! När vi kom fram till Luleå hade jag lock för örat.. Hörde knappt nåt. På kvällen släppte det en stund för att komma tillbaka igen. Hela söndagen hade jag ont och lock för örat.. Käkade ibumetin som karra för att kunna orka shoppa! Imorse när jag vaknade var det ännu värre. Hoja, kan det inte gå över snart?!

Nå det blev lite shopping iaf, skor till  mig, långkallingar å lite klöder till Elias, böcker till honom. Även en julklapp till Elias, Brio builder system eller nåt heter den.

 Jag å Peka på tåget till Luleå, det blev visst lite långtråkigt..

Tåget var ju fint å fräscht, men dom måste ju spara in på nånting.. På personalen nämligen!




Lämnade våra väskor på hotellet när vi kom fram och började sen att shoppa.. Och shoppa.. Tills stan stängde.

 Våra grejer från shoppingdag nr 1.

Fast dagen var inte slut här inte, vi åkte till Storheden å gick på Maxi! Å käkade middag på Max.


     Sista dagen blev lite långtråkig.. Här sitter vi på stan å väntar på att klockan ska gå så vi kan gå till tåget!

 Äntligen på väg hem! Lite övertrötta och så.. Men hem kom vi iaf! Lite fattigare, lite tröttare men ändå skönt att ha shoppat lite!








 Å så en bild på Elias, detta är hans dagisfoto minsann, bättre än förra året iaf.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Elias blir bättre på bild än vad ni blir iaf ;-P

2008-10-27 @ 11:06:54
Postat av: Nina

Lill-Jonne!

2008-10-27 @ 15:14:32
Postat av: Katja

Tjusiga överkast på hotellet!! Jag vill oxå åka iväg med nån och bo på hotell och shoppa...

Fin bild på elias! Den tröjan har ellen bellen oxå.

2008-10-27 @ 15:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0