Tänka?

Ska man göra sånt? Måste man? Det känns just nu som om jag känner.. Ingenting, inget gör mig speciellt glad eller ledsen, jag bara är. Vet inte om det är dåligt, jobbigt att känna ju.

Snart ska jag dra på Elias overallen å så ska vi ut i kylan en sväng. Tror jag ska färga håret oxå, inte ute då men.. Köpa mig lite hårfärg, rosa kanske? Eller så tar jag det jag alltid brukar ta, bruuunt! Inte bajsbrunt, lite mörkare, eller det beror ju på om det är mörkt eller ljust bajs, men mörkare än bebisbajs.. Fast det är ju mer senapsfärgat.. Jaja, sluta prata skit nu.

Elias spelar lite data, ska snart koppla loss honom därifrån och börja klä på oss.

Kommentarer
Postat av: peka

Mörkbrunt ju

2008-10-31 @ 10:07:50
Postat av: NIna

Jao du passar i mörkt hår jöööö!

2008-10-31 @ 10:54:15
Postat av: mor

jag tror du lider av höstdepression!!

det är inget farligt, man blir nedstämd en tid.

eller så är det sköldkörtel hormonerna....har läst att det är lite ärftligt. då känns allt piss.

2008-11-01 @ 14:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0