Snösnösnö!!

Jag vill ha riktig vinter! Så riktig att ungen behöver overall och varm mössa, inget slask, bara vanlig hederlig snö! Sen när vintern väl kommer så vill jag väl ha sommar.. Men det är ju ingen riktig sommar här precis, försommaren innan myggen kommer är ju härlig och hösten är oxå fin.. Då när myggen har gått och dött.

Försökte sätta in bilder, men min dator vill inte riktigt.. Kanske för att bilderna visar ett stökigt hem! Eller Elias rum och stora toaletten ser ganska okej ut, men resten är vara kaos!

Elias har haft hemsk hosta två nätter i rad nu, har gett honom bricanyl och det har blivit bättre. Men kan man ge bricanyl bara sådär? Det är ju som ingen hostmedecin.. Men den funkar iaf.  Så jag funderar om min lilla skrutt har astma oxå. Har har ju jämt hosta tycker jag. Läste på nätet att långvarig hosta kan vara astma.. Ja, å så är han riktigt "slemmig" i halsen när han hostar oxå.. Jaja, allergisk mot häst, hund och katt å sen astma på det, det är väl inget?!

Ska kanske på stan å köpa mig nåt vackert.

Kommentarer
Postat av: Katja

Bricanyl ges ju till barn med hosta, inte bara för astma. Men är du orolig, så ta kontakt med läkare. Det är inte bra att gå omkring och ha astma utan att medicineras. Lungorna mår inge vidare av det...

Hoppas det inte är det iaf! Ser fram emot bilder...

2008-10-02 @ 14:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0