Snö och kallt

Hittade täckisar idag! Skitbra och dyra.. Men dom håller väl ett tag hoppas jag. Mina gamla är några storlekar större och jag ser ut som en stor fluff i dom.. Men dom nya, lite mindre täckisarna kan jag nog röra mig i.

Hittar inget bra att glo på tv heller, borde kanske göra ett andra försök att koppla i dvdspelaren, men jag orkar inte.Sitter nog hellre här och blir fet av torrkött. Inte riktigt torrkött (eller riktigt kött hoppas jag att det är) men torkat nötkött från coop. Så jäkla gott! Ännu godare när man är bakis och vill ha nåt salt i sig.

Jag vill ut på krogen igen! hade så himla skojigt förra gången. Men det är ju inte lika kul varje gång, men man kan ju alltid hoppas. Om inte annat så har jag nära hem sen.

Känner mig lite sugen på en smoothie.. Ska nog göra en

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag ska gå ut idag! följ med :) det är jag och en tjej från jobbet.

2008-10-18 @ 07:35:36
Postat av: peka

men..då kan väl jag ha dina gamla täckisar ju...om du inte slängt dom eller nåt

2008-10-18 @ 14:01:54
Postat av: morsan

går det att komentera nu...?

provade i morse men det gick ej. vad är en smothies?

vill åsså ha täckisar....

2008-10-19 @ 16:11:42
Postat av: ossan igen

GÅ ALDRIG UT (krogen) MER!! FARLIGT!

2008-10-19 @ 20:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0