Linser!

Dom verkar då funka hittills! Har sovit två nätter med dom, helt underbart måste jag säga! Synd bara att höger öga har högre styrka än jag behöver.. Var till optikern å bad dom ta in en ny lite svagare lins till mig.

Imorse vaknade jag först av att Jonne sa hejdå, han åkte till Stockholm imorse, sen vaknade jag av att en katt hoppade upp brevid mig i sängen! Ingen riktig katt, utan Elias nalle. Han kastade den i min säng, sen kom en kudde, ett täcke och sist kom Elias och la sig en stund.

Passade även på att bli sjuk idag, tänkte att det passade så bra när jag ska vara ensam med Elias och även åka till Luleå i helg. Passade även på att missa bussen till dagis.. Eller bussen hade åkt förbi för tidigt.. Jäkla skitbuss! Så vi hämtade vagnen och fick gå till dagis, tar ju bara 20 minuter.. Men att vara sjuk, huvudet dunkar, halsen skriker av smärta och man känner sig yr.. Då är det inte så bara.

Elias dagisfoton kom igår, han blev jättesöt. Fast det är han ju alltid tycker jag! Bättre än förra årets foto..

Nu ska jag vila lite så jag orkar med resten av dagen!

Kommentarer
Postat av: Katja

Skönt med linser man kan ha på dygnet runt! Hur länge kan man ha i dem? Kastar man dem sen och tar nya eller? När kommer det mer bilder på lägenheten...

2008-10-24 @ 12:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0