Körkort?

Ska jag vara en sån som skaffar körkort?! Var ju på såndär kurs med Peka å Jonne igår. Jag å Peka borde kanske inte sitta brevid varandra.. Jag fick myror i brallan eller kanske elefanter i benen för jag kunde inte sitta stilla! Det gjorde nästan ONT i benen! Tillslut hörde jag inte ens vad Herr Entonig gubbe sa.. Allt blev lixom.. Jag vet inte, kanske jag har några få bokstäver som gör att jag inte kan sitta stilla. Inte ens som vikarie på dagis när jag sitter i samlingar, jag börjar alltid skruva på mig..

Nä, men gubben babblade lite, inte dricka alkohol och köra, inte krockamed träd, ha bälte och kör inte för fort, det var väl det jag kom ihåg iaf. Var ju där från 17:15-21:15 ungefär.. Några fikapauser fanns oxå med, bra det, annars hade jag rymt därifrån!

Igår när jag å Elias var på väg hem från järnvägsparken så sa han -Mamma, bääär mig annars svimmar jag!
Vet inte vart han har fått det ifrån, men buren blev han då inte!

Jag är fortfarande sjuk, helt otroligt! Inte brukar jag vara sjuk mer än en dag eller två! Nu är det inte så mycket örat, utan halsen, jag snorar, hostar å.. Är lite allmänt seg. Ska ändå bli skönt att jobba idag!

Kommentarer
Postat av: Katja

Klart ni ska ta körkort! Det blir så jobbigt för mig när jag kommer om jag måste köra hela tiden... kan skicka den där körkorts skivan vi har hemma, så kan ni plugga via datorn.

Här är oxå sjukt ännu... Mitt öra är täppt och halsen värker, och hosta har jag oxå börjat göra...

2008-10-30 @ 09:25:43
Postat av: NIna

Va++til mej sa han inte nåt om det??har ju kört i fyllan in i träd i flera år nu

2008-10-30 @ 09:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0