Hemma igen

Efter en lååång väntan på sjukhuset.. Hade ju tid 10:45, men läkaren behagade att komma 11:45.. Tänkte slå honom lite, men då kanske inte Elias hade fått medecin, så jag lät bli. Och nej, jag hade inte fattat fel tid, för jag smygkikade lite på hans dator och såg att det stod Elias 10:45!

Nåjå, Elias fick sin bricanyl, vi kan hämta ut 3 flaskor till om det behövs. Läkaren sa oxå att astma kan börja precis som Elias har det.. Så om bricanyl inte hjälper så får han göra nå astmatest. Jaha..

Nå nu leker Elias i sitt rum en stund och jag funderar på att fylla badkaret och plaska lite med min unge. Hans ansikte är fullt av glass och jag är bara allmänt smutsig.

Kommentarer
Postat av: nina

nå stackars unge om han har astma..men bättre å veta det så han får medusin..

2008-10-08 @ 14:57:22
Postat av: Katja

Ville du köpa jultidningar? En månad kvar... De har inte kommit upp dit jag vill än, så köp köp och köp...

2008-10-09 @ 19:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0