Suddiga bilder

Försöker fota lite, men över hälften blir suddigt. Kanske får köpa en riktig digitalkamera istället för att alltid använda mobilen.. Nåja.

   

Köket.. Har flyttat bordet, hade det i hörnet innan. Eller där det är tomt nu.. Kökslampan ska vi inte ha, men började lessna på att äta i mörker, så tog en ful lampa. Men vad ska vi ha där bordet stod tidgare om vi har såhär? Där vid fondväggen alltså.. Nån möbel av nåt slag, men vaaaad?! Ska bli rik så man kan köpa sig nåt vackert. Kommer aldrig att bli rik, så får köpa mig nåt mindre vackert.

 Har kommit en hel del snö här.. Balkongen kan man nätt och jämt komma ut på, men att skotta balkongen, det är verkligen inte min uppgift! Nääärå, det får Jonne allt göra.

 En suddig bild på hyllan i tv-rummet.. Och min första och enda blomma här! Får se hur länge den lever.. Den började luta lite konstigt.. (Sorry mamma!) Men den fick lite vatten och såg bättre ut.

Nu är jag å Elias nybadade och luktar nyponrosor och ska titta lite på Kalle Anka!

Kommentarer
Postat av: Nina

en kökssoffa!som man kan snarka i.eller ett fint vitrinskåp.eller en pool eller en bastu kanske

2008-11-28 @ 18:44:50
Postat av: Katja

Röstar oxå på en snygg kökssoffa, eller en skänk av nåt slag. Ska bli kul att se er nya lya live! Så det är bara tt du städar nu...

2008-11-28 @ 21:30:22
Postat av: Sofie

En kökssoffa helt klart! En stor med mysiga kuddar som man kan råka sova i.

2008-11-29 @ 22:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0