Slösardag..

Idag har jag varit en Slösa. Fast en bra slösargrej, nämligen nya skor till min unge! Dom sa på dagis idag att han var såå kall om fötterna när dom kom in.. Å då antog jag att skorna hade blivit för små, eller fötterna för stoa. Så vi gick å provade nya skor, 3 storlekar större än vad han hade! Så nu har han storlek 28! Hoja.. Hade säkert klarat sig med 27, men det var bara pecis över en centimeter kvar av skorna då.. Så nä, 28 fick det bli.

Så nu hoppas jag att Elias är varm om fötterna imorgon! Annars skär jag av honom fötterna och slänger in dom i elementet!

Imorgon ska jag ringa farbror doktorn, kanske får redo på om det är mig det är fel på.

Elias vill ha en bebis, elle egentligen flera stycken. Han ville ta med sig Tove hem igår när vi hade varit hos Maria, han börjde nästan grina.. Stackarn. Han vill ha en egen bebis i magen, har försökt förklara att det bara är flickor som kan ha bebisar i magen men neeejnej, han ska visst ha en bebis i magen! Jaja, han lär väl märka det sen om inte annat.

Kommentarer
Postat av: Katja

Oj, har han gått och blivit en big foot?! Vad köpte du för skor? Ellen har 26 på sina nya kavatskor, men jag börjar inse att de nog inte kommer räcka hela vintern. Jag hoppas de finns på rea efter jul... Har iofs. ett par i 28 oxå hemma, men de kanske är för stora...

2008-11-06 @ 20:57:53
Postat av: Maria

Jag har ju massor med skor!! du skulle ha sagt något så hade ni kunnat prova här jag tror jag har kouhma (eller hur det nu stavas) skor i strl 25,27,och 29.

2008-11-07 @ 09:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0