Nuså

Kommer en bild på Elias i sin skelettkostym



Här är vi nere på lompis hos Maria å hennes kids. Elias spelar wii och har inte tid att vara med på foto direkt.. Fick även en bild på minsta fröken Larsson om det är okej att hon hamnar här då.. Annars får väl Maria komma å slå ner mig!

 Sorry Peka, men bilderna utan dig blev suddiga! Så nu får du oxå visa dig på bild lite. Nähäpp, nu har jag gjort om bilden lite då. Nöjd Peka??

Bara därför så sätter jag in en bild på mig själv oxå, bara för att vara snäll. Eller inte snäll med er som läser! Men snäll med Peka. Om ni fattar.. Daaah

 Nu har jag ju klippt mig å färgat håret! Hade nog velat ha lite kortare, vill boka tid hos en frisör, men vet inte vart?! Finns ju miljoner!

En sista bild. Är i en dagislekpark å leker med Peka å Elias!



Gonatt

Kommentarer
Postat av: peka

Hade du haft en fettomage som jag och lagt in den, så hade jag blivit nöjd..!

2008-11-05 @ 23:20:02
Postat av: Nina

men eve har du börjat morpha bilder!va fiiiint! :D haha

2008-11-06 @ 11:40:04
Postat av: Maria

Japp nu kommer jag och slår ner dig..... du kunde ju ha sminkat henne lite innan guuuuuud så där kan hon ju inte se ut på bild!!!

2008-11-06 @ 19:09:15
Postat av: peka

Sådär ja, nu blev jag snygg :P

2008-11-06 @ 21:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0