Muffin

Nu är det Muffin på barnkanalen (Mumfie) men Elias är tvärsäker på att han heter Muffin, lika säker är han på att Wall-e egentligen heter Bobling.. Å den där tjejroboten är den riktiga Wall-e. Jaja, det går inte att säga emot honom precis.

Nu har jag satt upp klistermärksormen, men inget bajs änsålänge. Han tycker det verkar jätteroligt att få sätta klistermärken, men är inte lika road av tanken att han måste BAJSA på pottan eller i toan för att få göra det! Nä..

Ska väl försöka ta oss ut i kylan idag, vart vet jag inte. Är så less på dessa tråkiga lekparker!

Kommentarer
Postat av: peka

Jag vill oxå ut i kylan och LJUSET! Måste skynda mig då..

2008-11-15 @ 12:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0