Maskerad

Idag skulle dom minsann ha maskeraddisco på Elias dagis, man fick alltså klä ut sig.. Om man ville, Elias var inte så förtjust i det, men han gick ändå med på att sätta på sig en skelett-pyjamas. Så nu är han ett skelett på dagis, glömde fota.. Får väl göra det sen.
Såg en flicka som var Karlsson på taket, hur gulligt som helst! Hon hade tom propeller på ryggen!

Fan vad kallt det är här.. Är väl ca 18 grader i köket å i tv-rummet, svinkallt.. Elias rum är nog det enda rummet som det blir varmt i. Vi har ju elementen på och dom är varma, men ändå blir det inte varmt i rummen.

Ska hämta mina linser för sista gången.. Hoppas jag, idag. Blir -7.75, har nu -7.5, men då ser jag för dåligt, hade -8 men då såg jag dubbelt.. Intressant va?

Kommentarer
Postat av: Katja

Hu, vad dålig syn du har! Ellen ska ha spökfest på dagis imorgon. De har som tema detta året spöket laban. man får klä ut sig till vad man vill. Ellen ska vara häxa, för hon fick häxkläder som syrrorna till halloweenfesten. Vi har kallt ute, så rått och ruggit att det känns svinkallt fast det är typ 2-3 plusgrader. Äntligen får man testa vinterkläderna! Längtar upp till er!

2008-11-05 @ 17:06:09
Postat av: Nina

Jag måste ju erkänna att du är nästan blind.Undrar om mommos läsglasögon hade passat dig kanske??

Hooja vilken tur Elias har, får gå med pyamas till dagis!

2008-11-05 @ 18:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0