Måndag igen

Ska om nån timme föra Elias på dagis, var nog inte så kallt ute idag iaf. Bara det inte börjar regna! Nä hoja!

Satte mig här för att jag skulloe skriva nåt.. Men vad var det.. Just ja, för några dagar sen ringde en tjej från samordningen å frågade om jag ville jobba som personlig assistent.. Öhhh, okej!
Så denna vecka ska jag gå brevid tre dagar, sen senare i november ska jag gå brevid en natt å sen jobba själv tre nätter i början på december! Inte mycket jobb, men det är en början. Kanske nån blir sjuk så jag kan jobba mer.

Jag är så trött och matt, men tydligen inte tillräckligt trött för att somna om kvällarna, somnar inte förrän vid 2-3 kanske.. Och sen vaknar tidigt å kan inte somna om, inge kul ju. Jag älskar ju att sova!

Nä, dags att packa dagisväskan.. Eller snart iaf. Elias spelar Mario Kart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0