LESS!!!

Ja.. Less är jag. På en viss unge som vägrar bajsa på toaletten, eller vägrar bajsa överhuvudtaget. Ser ut som om han försöker hålla sig, föreslår man toaletten så blir det skrik och bråk. Jag vet inte vad jag ska göra längre, inget funkar. Mutor funkar inte alls, har provat ignorera, ta honom till toaletten.. Låsa in honom i garderoben,eller okej, det sista har jag väl inteprovat ännu, men har stor lust. Fick hem 5 par kalsonger med små, små bajsränder i. Det är bara det som kommer ur Elias, fartränder ungefär. Är så LESS på det! Jaja, 5 par från dagis å sen 5 par hemma, MINST! Måste köpa fler kalsonger. Sen grinar han för han har så ont i stjärten, är alldeles röd. Men han är inte hård i magen, bara envis..

Snart ska vi på stan, tur att det är nära hem, för jag VET att det komma att komma en överraskning i kalsongen.. Jag gillar inte överraskningar längre! Nu får det vara nog!

Berta, gamla Berta! Den såg man när man var liten. Den tittar Elias på nu och ritar små, små sträck på ett papper.

Kommentarer
Postat av: elin

... Du är en härlig maskiiiin... Går den ännu??

2008-11-08 @ 11:58:54
Postat av: peka

Men det måste ju vara nåt fel..han får kanske ont eller nåt sånt.

2008-11-08 @ 12:31:41
Postat av: Nina

man ska va jävla envis om man kan låtabli att bajsa :S hoho och hoja det är inte lätt!

2008-11-08 @ 14:29:45
Postat av: katja

har du testat med klistermärkes system? han kan ju få nån present efter typ 3 gånger, så han snabbt fattar galoppen... För jag fattade det som att han bajsat innan på toan?

2008-11-08 @ 19:29:29
Postat av: Anonym

Ja, hon har ju lite enkelt namn, det har ju iofs. elias oxå. Men streck är början på ett E, så det så! Ellen vill vara som sina systrar, därför lär hon sig ALLT de kan.

2008-11-09 @ 22:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0