Kallt..

Var lite småkyligt imorse, eller det kanske fortfarande är kallt.. Typ -13 grader. Härligt med lite kyla!


 Tog kälken på en premiärtur för denna vintern till dagis. Elias hade kul iaf. Alltid roligt att köra in i sin mammas hälar, bromsa i uppförsbackar och svänga till alla håll och kanter.. Men vi kom fram iaf. Elias grät och skrek, vill inte till dagis, ville inte vara ute, ville vara med sin mamma! Men dålig som jag är så lämnade jag honom där ändå.. Sen när man ska hämta vill han inte hem, så han kanske har roligt ändå.. Kanske jag inte ska ha dåligt samvete för precis allting hela tiden, blir lite jobbigt i längden..



 Jaha.. Jag är ingen knarkare, jag kanske ser lite galen (och osminkad!) ut, men men. Har lite ont i ena ögat, ögoninflammation eller vad det nu kan heta. Måste gå omkring med mina fula, trasiga glasögon som jag knappt ser nånting med. Vill ha mina linser igen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0