Brum brum

Idag har jag kört en bil för första gången i mitt liv! Jaja, jag vet att jag är 25, jag borde ha börjat för länge sen.. Men jaja. Gick ganska bra. Körde inte fort.. När hastighetsmätaren gick över 10 så tyckte jag att det gick för fort! Hoja, måste sakta ner så man inte kör på några stolpar!
Inte det bästa vädret att köra sin första tur i, mörkt och snöigt, men inte krockade jag! Inte idag iaf.. Ska på en liten tur imorgon oxå! Medans det är ljust! Nåja, jag får väl körkort innan jag är 50 hoppas jag. Siktar på 49 så man inte blir besviken.

Ätit gratismat idag, gott, billigt och enkelt. Behöver inte plocka undan eller diska. Alltså, inte för att jag är lat eller så..

Elias bajsade i toan idag! Två stora korvar! (intressant va?!) Så han tyckte minsann att han skulle få klistra två klistermärken.. Å jaja, det kunde han väl få. Så nu finns där 4 klistermärken! Det första märket ville han ha för att han sa att han hade bajsat på dagis.. Fröken där sa att han hade suttit på toa, men inget kom.. Men han insisterade på att det hade kommit så jag gick med på att det var så.. Tänkte att då ser han att det går framåt på ormen! Klick nummer två i toan var väl mer en olycka, den rå¨kade falla ner från mellan skinkorna medans han satt där, men ett klistermärke måste man få ändå! Så nu har han fått sin överraskning! Brio builder system blev det. Egentligen tänkt som julklapp, men orka köpa mer grejer nu..

 Var hos Saga som har fyllt ett helt år! Måste säga att hon har väldigt vackert kamerasmajl! Man ska inte se ut som vanligt när man ska fotas! Det vet väl alla!

 Elias poserar i sina nya kläder. Känner ju knappt igen honom, hör ju inte till vanligheterna att min unge har jeans och skjorta heller! Tröjan har Elias pappa valt alldeles själv! Händer inte alltför ofta att han är med å bestämmer kläder.. Är nog.. Nä, han har nångång gjort det? Eller jo, innan ungen föddes kanske..

   

Här leker Elias med sin nya överraskning och brevid är bild på klistermärksormen.. Nä, jag är ingen konstnär så säg inget elakt om den!

Nu sova.. Såg en lite läskig film nyss, mirrors.. Ska gå och slänga alla speglar sen sova! Eller först titta resten av Kung fu panda, sen sova.

Kommentarer
Postat av: peka

just ja speglarna.. var du tvungen å skriva om det nu när jag ska sova helt ensam..?!!

2008-11-23 @ 00:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0