Äntligen!

En lyckad lämning på dagis.. Elias brukar annars vara så ledsen, men idag var han glad, härligt.. För mig.. Så jag slipper det dåliga samvetet. Kanske gick det bra för att jag lämnade honom inomhus, annars brukar jag alltid lämna honom ute, kanske det som inte funkar.

Nu ska jag ta tag i Elias bajs-historia. Han har gått med på att köpa en potta, sen om det kommer att funka vet jag inte, men det är ju värt ett försök iaf. Sen ska jag köpa några klistermäken som han får klistra nånstans varje gång han har bajsat på toan/pottan. Sen efter x antal märken så ska han få en överraskning. Sen vad det blir för överraskning vet jag inte.. Blir en överraskning för mig oxå.

Kommentarer
Postat av: Katja

Lycka till! Börja med kanske bara tre märken, så han snabbt får belöning. Ge nåt han verkligen gillar, så han blir peppad!! Hellre flera små belöningar i början, så han inte hinner ledsna och känna att han inte fixar det. Även om det bara kommer en klutt i pottan så räkna det. Om det kommer i byxan, bara byt oh säg att nästa gång hinner du nog till toan.

2008-11-14 @ 11:10:13
Postat av: Maria

Jag ska oxå börja bajsa på mig för att sedan säga till Tommy att jag vill ha presenter när jag går på toa hihi hoppas det funkar :P

2008-11-14 @ 17:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0