Utvecklingssamtal + massa bilder..

Idag hade vi utvecklingssamtal med Elias, det gick ganska bra. Dom sa att han slåss och knuffas.. Men det visste vi ju redan. Fast det hade blivit mindre av sånt nu. Dom trodde att han var understimulerad på småbarnsavdelningen, dom har ju inte så avacerade saker där precis. Så det kanske blir bättre när han ska börja med dom större barnen till hösten. Dom hade tagit in lite svårare pussel till honom på hans avdelning, dom andra var för lätta för min smarta unge! Han har nog ärvt det av mig ju!! Säg inte emot!

Så nu är jag å Elias här.. Vad ska vi sysselsätta oss med till Jonne kommer hit vid 17:30?! Det är ju en eeeevighet till dess! Ska nog försöka gå ut med honom en sväng, kanske cykla på hans trehjuling. Alltså han får cykla, jag tittar på.

  Elias nya leksak, eller har jag stoppat in en bild på den redan?! Jaja, den fick han av sin mommo, man kastar kardborrebollar på den där tavlan. Elias ville hellre kasta på fönstret sen.. Men tur att bollarna inte är gjorda av sten.


  En bild som är tagen för.. Kanske ett år sedan?Elias å Tindra hemma hos Elias.


  En bild på Adrian som oxå är taget för ca ett år sedan.. Okej, kanske lite mindre än ett år sedan.. I lekparken. Vad liten å söt han såg ut! Okej, han är ju söt fortfarande, men ändååå!


      Hoja vad jag vill åka lååångt bort! Sola å bada! Här var från Kreta förra året. Hoja vad varmt å härligt det var. Å fet var jag.. Så sätter inte in en bild på mig här, man kan ju tro att det är en strandad val ju!


  Min söta lilla unge i klänning.. Haha!


Nu får det räcka med bilder. Ska leka med ungen nu. Kanske att vi vågar oss ut i blåsten.

Kommentarer
Postat av: Nina

Han kanske kan få en data till dagiset? :D

2008-05-13 @ 15:58:05
Postat av: domi

just det, det har jag vetat hela tiden, att ungen är smart!

helt rätt tänkt , nina, kommunen är skyldig att fixa en dator till dagiset, så han kan stimulera sig!

2008-05-13 @ 19:08:27
URL: http://dbmmbloggagratis.se
Postat av: Katja

Klart man blir understimulerad bland alla snorkisar... Blir säkert bättre när han byter! Han är så stooor den lilla bebisen!!

2008-05-13 @ 21:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0