Tuttslutardag...

Elias fick sin cykel idag å då var vi ju överens om att han skulle sluta med tutte, visst, det tyckte han var bra! Fast han förstod nog inte vad han gav sig in på.. Nu ligger han i sängen och leker. Jag låg brevid honom först medans han grinade efter tutten.. Men jag sa att han är stor nu och behöööööver ingen tutte. Försökte prata om annat och han slutade grina tillslut. Några såna anfall kom igen ch det lär det säkert gör många gånger till.. Jag hade lust att ge honom tutten men tänkte att näää, nu kan jag ju inte ge upp, lika bra att fortsätta när man väl har börjat.

Vi käkade lite tårta å bullar hos Jonne, hans föräldrar å syster + hund kom dit med paket. Han fick förutom cykeln en musiksaga på cd, en sago-cd och en typ ihopfällbar stol i form av en grön groda..

Nä, ska gå och titta till honom så han inte har rivit ner hela sovrummet!

Kommentarer
Postat av: Katja

Ja, det är väl bara att stå ut, så är det säkert över inom några dagar. Lycka till! vad fick han för cykel? kan han cykla på den? Håller på fixar i ordning tjejernas gamla hoj till Ellen, men vet inte om jag ska vänta lite. Hon är ju bara bebis...

2008-05-28 @ 22:26:17
Postat av: peka

Håll ut. Så slipper ni den där tutten snart!

Gör du det inte nu, måste du ändå göra det en dag, och då kanske det går sämre, för han vet ju att han fick den sist fast han ju skulle sluta.

2008-05-29 @ 00:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0