Snurrig dag..

Gick brevid idag på hemtjänsten, först 7-10 med två stycken, men det var tydligen på ett annat lag än vad jag ska jobba på i sommar.. Så efter lunchen gick jag med en annan och från klockan 12-16 med en tredje.. Vet fortfarande inte vilket lag jag ska vara på under sommaren.. Ja, på SOMMAREN! Jag börjar först v.24, varför jag var där idag vet jag inte.. Kanske får springvicka där tillsvidare då. Nu är jag bara snurrig och fattar ingenting av nånting.

Hämtade Elias på dagis typ 16:30, han sprang runt som vanligt. Elias fröken berättade att när han hade kommit en från utevistelsen så var han alldeles sjöblöt.. Han är ju ganska så svettig av sig. Hon sa åt dom som klädde på honom att det var "röd triangel" på Elias, han ska INTE ha mycket kläder på sig när han är ute! Han hade väl säkert fleecekläder under sina vårkläder.. Han är ju en svettpelle så. Sen sa hon att han en exlemplarisk unge på vilan, slocknar som ett ljus.
Känns bra att höra lite positiva saker ibland oxå, många gånger får jag höra att han har bitit eller knuffat nån.. Men inte så himla mycket nåmer.

Nä, nu ska vi äta rester minsann!

Kommentarer
Postat av: Nina

Äh man sk aju bita så knuffas medans man kommer undan med det...

2008-05-20 @ 18:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0