Okej..

Man skulle visst gå in på publishme.se för att blogga.. Har nog fått ett mail om det, men tagit bort det.. Tar bort typ alla mail jag får så..

Är hos Peka med huligan-Elias, han röjer runt här, bråkar lite med Nellie, blev klöst av henne när han råååkade busa lite för mycket med henne. Så kan det gå när man heter Elias å är mer vild än tam. Tänkte nog gå ut med ungen, var ute på förmiddagen när det snöööade! Blött å snöigt, skitroligt, speciellt när man vet att andra delar av Sverige har betydligt varmare.. Å när folk man känner åker utomlands till höger å vänster. Kanske jag ska vinna pengar å åka jag oxå. Eller är det nån som vill ge mig lite pengar? Eller ta med mig på en resa till nåt riktigt varmt ställe?! Nähäpp.. Skit i det då!

Imorgon är det en ny vecka.. Tydligen, har hört att det är söndag idag. Kan det inte vara lördag varje dag istället? Å så är jag skitrik så jag slipper jobba, har redan lite halvångest över att jobba hela långa sommaren.. Om dom nu ringer från hemtjänsten. Fast jag vägrar att jobba Kirunafestivalen! Det ska fan bli min semester! Nåt sånt måste jag ju ha oxå. Iaf en dag. Eller några timmar iaf. Såg att Björn Gustavsson skulle komma då.. Måste ju se honom ju!

Jahapp.. Vad ska jag skriva om nu när jag för en gångs skull sitter vid en dator?! Kommer inte på nåt.

Elias är ganska lugn nu, undra om Peka smög ner lite lugnande medecin i hans köttbullar? Hoppas.. Ska nog sno lite såna piller av henne isåfall. Några till mig oxå, hade varit bra att ha.

Nä, nu började han skrika å yla igen, pillret verkade inte så länge märker jag. Ska nog föra denna hyperaktiva unge till hans far, så får han ta resten av kvällen. Han å några kompisar håller på att lana där borta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0