Natt 2

Det gick bra andra natten utan tutte oxå, han frågade efter den några gånger, men grinade inte. Lekte i sitt rum tills klockan var.. Halv tio, eller var den 10? Nåja, han somnade tillslut iaf och sov hela natten. Men idag blir första dagen på dagis utan tutte.. Får se hur det går.

Idag skiner solen och det kändes lite var,t när jag förde Elias till dagis, hade bara 2 långärmade tröjor och frös inte!

Snart ska jag korta mina nya jeans som jag har gått å köpt. Dom är preeecis likadana som mina gamla, fast en storlek mindre då.. Dom enda sköna jeansen jag har hittat, å som inte var allt för fasligt dyra.

Nä, duscha å försöka få med nån ut i solen. Peeeeeeka?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0