Mors dag!

Jo grattis (eller vad säger man..) mamma på mors dag! Du får ingen present när du är i utlandet men tack för att du står ut med mig.. Kan inte vara lätt alla gånger med alla konstiga saker jag har för mig.

Å grattis till mig oxå. NÅN måste ju säga det till mig, Elias fattar ju inte sånt, för inte fick jag frukost på sängen heller! Men jag fick sova till kvart över nio idag. ELias var vaken en sväng på natten å då brukar han sova längre på morgonen. Ganska skönt.

Var ensam igår, blev dumpad av Peka. Glodde nåt dåligt på tv och svor över min dator som inte funkar. Ringde bbb idag men tyvärr fick jag prata med en sur killa som dumförklarade mig direkt, suckade högt och ljudligt så att jag riktigt skulle förstå hur dum jag är.. Det är fel på din dator, jag kan inte hjälpa dig. hejdå.
Jaha.. Jaja, får väl lämna in min dator nånstan eller nåt, för jag fattar inget av sånt. Eller så skiter jag i internet.

Idag vill jag bara skita i allt, känner mig på dåligt humör. Kanske sitter kvar sen igår när jag höll på att slänga ut min dator å allt sånt. Eller från saker man hör från folk.. Så jag ska nog inte säga till folk vad jag tänker egentligen, vi bor ju ändå i Kiruna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0