Internet!!!

Helt plötsligt när jag slog på datorn så funkade internet! Helt otroligt! Min dator har nog bara pms eller nåt sånt..
Men ska inte vara för glad, då kanske det försvinner igen.



När jag lagade mat fick Elias "ploppa" lite, sen säger han -Mamma, jag har gjort en bokstav!
Jag frågar vad han har gjort för bokstav
-Ett P!! Sa han stolt och visade mig den.
Jättefint, sen att den är vänd åt fel håll är ju en annan sak.. Han brukar inte stilla still länge nog för att göra sånt här, men då gjorde han det iaf.. I säkert några minuter!


   

Pappa och son i lekparken. Jonne jobbade, därför dom kläderna.. Han har inte dom privat ju!
Om det inte är maskerad.. Fast jag tror inte han hade haft dom ändå.. Men jaja.

 Måste ju ta upp så mycket plats som möjligt i sängen.. Inte ska mamma få plats heller!

Nä, nu ska jag njuta av internet så länge det varar!

Kommentarer
Postat av: Katja

men å, jätte duktigt ju! Säger ju att han är intelligent din duracell! Ellen har börjat känna igen bokstaven E så nu tror hon att det står Ellen överallt där E finns... Sitt namn känner hon ju igen. Börjar få längtan upp, fast det får gärna bli lite sommar... Det är ju snart vi tänkt komma! Typ 15-16 juni eller så.

2008-05-26 @ 08:42:21
Postat av: peka

Himla vad han är duktig!!

2008-05-26 @ 10:44:43
Postat av: nina

nå vilka gulliga bilder på jonne o elias

2008-05-26 @ 12:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0