Hemma igen!

Efter en håååård arbetsdag. Har städat, varit på coop, värmt lite mat å suttit å pratat med en tant. En bra dag med andra ord. Hämtade min lilla skrutt från Peka som hade lite väl röda ögon.. Först att han inte hade sovit på dagis å sen tål han nog inte katterna..

 Lite småröd i ögonen..


Jag vill ha karra! Eller mest vill jag väl ha mat, men orkar inte laga nåt bara till mig. Ungen sover ju å jag har inte ätit middag.. Så går det om man jobbar till 18. Imorgon är vi nog hemma. Känns som om jag knappt har träffat min unge på några dagar.

Kommentarer
Postat av: Katja

men nå, han ser ju hemsk ut... Ta och boka tid för pricktest, så ni vet säkert, och kan få medicin.

2008-05-22 @ 21:27:02
Postat av: Maria

Ähh det e säkert peka som har misshandlat han lite stoppat citron i ögonen eller nåt.

2008-05-23 @ 11:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0