Grattis!!

Idag fyller min lilla duracellkanin hela 3 år! Så nu ska väl 3-årstrotset börja..

Har haft en bra morgon, lite hostande (Elias alltså) men annars pigg och glad. Har tom duschat honom och tvättat hans hår!! Han som annars vägrar.. Eller han vögrade ju idag oxå, men jag sa att när man fyller 3 år så måste man tvätta håret. Så han brukar tvättas en gång i veckan.. Badar väl kanske några gånger, men håret får inte blötas.

Han fick frukost på sängen, eller soffan blev det iaf.

 Födelsedagsbarnet vaknade 06:20, det tyckte han var lagom tid.


Sen blev det frukost med mamma, en liten buffé med russin, nötter, majskrokar, macka och juice.




Tänk att min unge är 3 år nu.. För 3 år sedan var han en liten nyfödd bebis, 09:23 föddes han så ganska precis 3 år sedan ploppade han ut. Eller ploppade och ploppade, jag tryckte ut honom..

La in en annons på cc oxå.

http://www.kiruna.cc/ads/ad_pres.php3?nr=200539123&mid=70500

Måste ju göra sånt oxå!

Idag skiner solen litegrann, eller iaf när jag lämnade Elias på dagis för en liten stund sen. Han ska få vara på dagis en sväng idag, han ska bjuda på glass! Sen ska jag nog ta med honom på stan å köpa nya joggingskor till honom, dom från förra året är lite småa. Provade dom på honomoch han sa bara AAAAAAAJJ!! Hela tiden, så jag gissar att det är dags för nya. Dom där var i storlek 24, så hans fötter växer ju lite iaf!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Har redan skrivit en hälsning på min egen blogg, men måste ju skriva här också!



Grattis till världens bästa Elias!

2008-05-28 @ 10:16:30
URL: http://plutt.bloggagratis.se
Postat av: peka

Säger oxå grattis till världens sötaste unge!

2008-05-28 @ 10:49:29
Postat av: nina

eliaS är ju så bra på datorer så han kanske skulle ha en egen blogg?

jag kommer åxå ihåg när peka ringde när jag var på jobbet och sa att du fått en pojke:) Hoja vad länge sen.

2008-05-28 @ 11:50:03
Postat av: Katja

Grattis till goaste busungen Elias!! Busa extra mycket på din födelsedag!

När vi kommer får du paket!

2008-05-28 @ 16:16:06
Postat av: Matilda o co

hälsa grattis igen... Matilda får väl komma me sitt paket nästa vecka kanske... simma lugnt

2008-05-28 @ 22:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0