Dumma!

Internet hemma hos mig funkar inte½ Jag försöker vara så tålmodig å följa alla instruktioner till punkt och pricka, men dt funkar inte!! jag blir galen! Ska ringa bbb, men jag har ingen telefon ännu.. Måste koppla i en sån först. Har ju skaffat mig hemtelefon ju! För på min mobil tar ju pengarna slut direkt när man måste ringa till af å alla möjliga ställen som är så seeega på att prata.

Nu är jag hos Peka iaf, ska käka lite kladdkaka som Peka har gjort. Hoppas att det smakar liite bra iaf.. Annars slår jag henne. dalle fyller ju åldring på måndag, sen Elias på onsdag å Nina på fredag.. Elias ska väl ha kalas nästa lördag tror jag.. Har inte fixat nåt direkt, men det går väl att ordna ganska snabbt. Köpa en tårta nånstans..

Idag var vi å käkade lite glass på stan, lite halvgott, men man måste ju när solen skiner!


Kommentarer
Postat av: Nina

jag och Saga bjuder in oss själva på Elias kalas!

2008-05-24 @ 15:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0