Vem?!

Har hoppat på min rygg?! Är det du där borta i den bruna tröjan? Eller du med papiljotterna i håret? Nån måste ha brutit sig in i min lägenhet och hoppat på min rygg inatt! Ha sååå ont i ryggen! Kan oxå ha varit hoppiga skoterturer, vad vet jag. Men jag tror mer på det första alternativet.. Kanske glömde jag att låsa? Hoppas dom inte snodde mina dammråttor, jag hade ju precis lärt känna dom nu efter några månader.. Jaja, det kommer ju alltid nya.

Elias var på skiiitdåligt humör när han kom hem idag. (han var nyvaken) så han satt i hallen hur länge som helst, men sina fleecekläder på oxå. Sen efter en låång stund kom han till tv-rummet och tjurade ett tag till. Fleecekläderna hade han nog på sig minst två timmar.. Totalvägrade att ta bort dom. Jaja, han är ju så frusen av sig.. Eller inte. Han kan inte ens ha täcke när han sover, då blir han genomblöt och man tror att nån har hällt en hink vatten över honom. Ja, inte har han fått det av mig. Jag är lite småfrusen av mig. Sover jag ensam brukar jag ha pyjamas, och två täcken.. Å bara toppen av huvudet får sticka ut från täcket, allt annat ska vara under, annars blir det kallt. Jaja, nog om det.

Jag ska snart gå å lägga mig. Väntar bara på att nån ska sluta spela sitt dataspel så jag kan kolla Futurama. Det är min nya drog. Lypsyl och Futurama är fina grejer!

Hoppas solen skiner lite imorgon så kanske man vågar sig ut en sväng. Nu är ju Elias van att vara ute efter en helg i Parakka.. Där var dom ju ute i säkert 6-7 timmar i sträck.. Eller så har han fått sin dos.. Eller inte.
Dom hade filmat lite där å Elias såg utt att trivas iaf. Lite bilder fanns oxå, kanske sätter in nån bild när jag sitter vid andra datorn.. Men den är ju så stor och läskig så jag vågar kanske inte sitta där. Den här är lagom stor och lagom allt. Trådlös mus. (Hur överlevde man utan sån?!) Sen att det går två andra sladdar till den här kanske inte är så noga.. Nä, slutsvamlat för min del idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0