Söndag blev det visst

Elias har somnat (tror jag, jag hör inget munspelande därifrån iaf) Jonne hjälper Peka å Dalle att flytta in. Tänk om dom äntligen har flyttat hit! Duktiga Peka! Å jag sitter här å funderar på livet. Kommer jag att bli gammal å grå en vacker dag? Kommer jag att få skägg då? Och isåfall varför?
Kommer jag att bli miljonär och isåfall när?! Vill ju börja planera vad jag ska göra för alla pengar. resa nånstans, Peka du följer väl med?! Jonne vill ju inte flyga å inte fan tar jag bilen till Thailand! Han får sitta hemma å spela dator medans jag är i Thailand å badar fötterna.

Kommer jag nånsin att bli längre? Antagligen inte, inte för att jag vill bli längre, jag trvis med att vara en liten tant. Tänk sen när jag blir gammal å börjar krympa, folk kommer ju att trampa mig på axlarna när dom går.. Så får jag skaffa mig en minuhund å ha som häst om jag inte orkar gå.

Orkar jag gå å sova snart då?! Borsta tänderna.. Hoja, låter jobbigt. Ta ut linserna? Ännu jobbigare. Jag vet, jag är en lat människa. Mycket lat.

Nä, nu ska jag dricka lite cola å låssas att det är skitnyttigt!

Kommentarer
Postat av: CAZZIS

Godnatt :D

2008-03-02 @ 21:52:03
URL: http://cazzis.blogg.se
Postat av: Sofie

jag kan följa med till thailand!

jag vill bli längre! jag vill vara lång och smal och snygg. drömma kan man ju alltid... hoja

2008-03-03 @ 07:43:26
URL: http://plutt.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0