Skärtorsdag

Å en ledig dag för Elias å mig. Elias tyckte att det var passande att fira skärtorsdag genom att vakna vid halv 7.. Eller var det ännu tidigare?! Minns inte riktigt, jag var fortfarande i dvala. Är nog det fortfarande, känns som att det är mitt på dagen men klockan är ju inte ens halv tio ännu. Håhååjaja, denna dagen kommer att bli lång känner jag på mig. Ska försöka gå ut och gå när han ska sova och gå förbi stan en liten sväng. Vill hitta ett par mjukisar som inte ramlar av när man ställer sig upp. Kanske funkar att tejpa, allt blir bra med tejp.

Elias vilar i soffan nu och tittar på saltkråkan.. Lagom roligt, men bättre än Karlsson på taket iaf.

Solen skiner, kanske jag får några prickar i ansiktet idag?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0