Sjuk...

Fast denna gången är det JAG som är sjuk! Ont i öron, hals å huvud. Sådär lagom roligt. Tuar att jag fick det nu å inte nästa vecka när jag är hemma med Elias hela långa veckan.. Fast jag kan ju vara sjuk då oxå.. Men ändå.
Snart ska jag lägga mig i min sköna soffa och glo lite tv, synd att det inte finns nåt spännande att se. Kanske tar en av Elias filmer.. Hmm.. Mora träsk kanske?! Har hört att den ska vara en riktig rysare.

Elias var lite.. Jobbig när vi skulle till dagis. Han skulle först åka vagn, sen skrek han att han ville åka vagn istället, men sen efter en sekund så ändrade han sig och skrek i högan aky att han ville åka pulka istället.. Såhär höll det på ett tag tills jag stoppade ner honom i vagnen och gick.. Han skrek nästan hela vägen till dagis oxå, men tillslut blev han tyst och vi pratade lite om ditt och datt. Jag hade fortfarande mitt tålamod kvar när vi kom fram till dagis, helt otroligt, dödligt sjuk som jag är..

Nu ska jag försöka vila bort mitt snorande.

Kommentarer
Postat av: domi

vad har du gjort,unge?

2008-03-18 @ 18:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0