Pigg unge..

Elias är oförskämt pigg, jag däremot slockade direkt när vi låg en stund och tittade på tecknade Karlsson på taket. Eller den är väl så tråkig att man måste somna. Elias låg kvar i säkert några minuter innan han hade vilar färdigt och gick iväg på nya äventyr. Jag smög in till köket och smygåt lite godis i hopp om att bli pigg. Ertappad av en unge och ger honom lite godis så att han kanske oxå blir pigg.. Jeeeey!

Vad ska vi hitta på här i lyan?! Har pusslat, lekt med lego, läst böcker, badat, spelat dataspel.. Käkat lunch. Ja, okej, inte så mycker mer än så har vi gjort.

Nu vill min lilla trollunge titta på film.. Kanske han vill sova en skvätt oxå.. Hoppas jag iaf. Han var ju vaken ett tag på natten så nog booorde han vilja sova liite lite?! Alltså inte för att JAG vill sova, neheeeejdå! Inte alls därför.. Kanske smyger i honom lite sömnpiller så kanske han sover till måndag eller nåt.. Fast säg inte till nån, det blir våran hemlis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0