Ny dator...

Jepp, härmar Peka, har nu en bärbar dator framför tv:n.. Jepp jepp. Glor just nu på trean och sitter här å lyssnar på radio.. Har ju ingen musik på denna dator så.

Idag var det väl tänkt att jag ska träna, måste orka mig dit bara, har varit så jäkla trött dom senaste dagarna, knappt kommit upp ur sängen på morgonen. Ligger kvar tills Jonne går till jobbet vid 8. Jaja, får väl träna lite så jag blir piggare.

Solen skiner ute iaf, kanske sätter mig på balkongen å solar lite i min för stora bikini eller nåt. Ställde mig på vågen imorse, nu är det -11kg! Sakta men säkert går det neråt. Behöver nog inte gå ner så mycket mer i vikt, ska bara fortsätta träna å äta ordentligt.

Nä, nu skulle visst datorn starta om.. Jahapp

Kommentarer
Postat av: domi

järnbrist! gå o kolla dig, du hade ju nåt som gjorde att kroppen inte tog upp järn.

2008-03-11 @ 20:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0