Kanske en bättre dag idag

Vid 5 så hörde jag en unge vakna i rummer brevid.. Neeeej! Inte stiga upp nu, då rymmer jag in i skogen å sover där! Men han kom in till våran säng och låg å pratade en stund och somnade sen.. Halleluja! Sen sov vi till 8, hur skönt som helst. Fast som vanligt låg jag kvar i sängen en stund.. Halv nio steg jag upp och gjorde välling till ungen. Så han kanske är på bättre humör när han vaknar lite senare.. Får jag hoppas. Hade tänkt ta en sväng på stan, få se hur pigg Elias är på det bara..

Men jag är ändå trött, riktigt trött, ändå somnade jag före 12 igår.. Kan jag aldrig få bli lite pigg iaf? Vad är det för fel på mig? Jag somnar ju innan Jonne! Så brukar det INTE vara! Jag hinner se kanske 5 minuter av Futurama, sen känner jag hur ögonlocken börjar stängas.. Kanske får tejpa upp ögonlocken lite?

Nä, ska börja ta fram lite kläde så vi kan dra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0