Härlig dag!

Vaknade och var ganska glad idag, det smittar ju av sig på Elias och vi har haft en bra och rolig dag. Tänkte ju gå ut.. Men nu börjar det bli dags för lunch ju.. Kan ju gå ut efter lite vila å sånt istället, man får ju lite dåligt samvete när man sitter inne å solen skiner.. Men men, det kommer förhoppningsvis fler soliga dagar.

Idag har vi bara lekt och busat hela dagen. Läst böcker, tittat på gamla foton, Elias kände inte igen sin egen pappa från när han tog studenten.. Mig kände han då igen iaf, fast jag ser ju inte såå annorlunda ut precis. Samma gamla tant hela tiden. Han titda elite underligt på mig när jag visade en gravid-bild på mig och sa att han låg inne i magen.. -Men jag syns inte!! Nää, det är ju sant.. Stackars barn blir förvirrat och får men för livet!

Sen har vi jagat varandra runt i lägenheten, en lek man blir ganska trött av.. Och yr om man bara springer runt soffan.. Dansat till Schnappi har vi oxå gjort, hoppas ingen såg min vackra dansstil, brukar ju inte dansa nykter heller! Å när jag är onykter dansar jag inte desto mer heller, är ingen danoholic precis.

Lunch var det ja.. Åt ganska mycket till frukost så man kanske kan vänta en stund ändå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0