En ny vecka

Som innebär att Elias är på dagis, han har ju tjatat om sin tjej där så nu får han äntligen leka med henne! Min lilla tjejtjusare..

Imorse vaknade jag å hade så jäkla ont i huvudet, inte ens när Elias som vanligt när han vaknade gav mig en puss och sa -Älskar dig mamma! fösvann huvudvärken.. Å nog somnade jag i tid igår kväll ändå. Min hjärna kanske växer.. Eller kanske inte, men nåt kul händer säkert där inne.

Sitter här å lyssnar på Lifehouse, fast egentligen borde jag städa.. Joo, snaaart.. Jag är seg. Och ganska lat av mig. Det är lättare att städa när man har ungen hemma faktiskt, för då kan jag ju inte sitta här hela tiden heller.  Kanske får hämta hem honom nån timme så att jag kan städa.. Eller inte, han vill ju inte skiljas från sin tjej redan!

Nä, måste nästan göra nåt vettigt, inte bara nu, men av hela mitt liv egentligen. Det måste jag nog.

Kommentarer
Postat av: domi

Ja, äntligen får han vara med sin
Felicia!
Kanske därför han var så lättskött och glad fre-lö...?
Han e kääär!
Eve, det är VÅR nu, allt känns bättre då, jag lovar!

2008-03-10 @ 17:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0