Äntligen tränat!

Ja, idag har jag tränat iaf.. Är ju trött som tusan men lite blev det iaf. Alltid nåt, bättre än att ligga hemma på soffan å käka polly å dricka öl!

Idag skulle Jonne hämta Elias från dagis.. Sköönt, alltså han hämtar honom samma tid som jag skulle ha hämtat, jag bara ooorkar inte å Jonne har bil så vajj nått?!

Så snart kommer lilla skruttungen hem och jag kanske har samlat lite ork så att vi kan leka å busa ett tag.

Nä, tråkigare än såhär blir det nog inte.. Eller jo, om jag fortsätter blir det så. Ajöken!

Kommentarer
Postat av: domi

tråkigt liv...?du har ju ett livfullt friskt barn,som du kunnat hålla vid liv i 3 år snart(inte fy skam) en snäll sambo, bostad o mat varje dag...
ät järntabletter så blir du själv kanske pigg o gladare

2008-03-14 @ 15:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0