Äntligen fredag!

Å Elias är på dagis. Fröknarna verkade inte bli såå glada över att Elias var tillbaka på dagis, andra barn har ju magsjuka å är hemma! Men Elias har ju varit kräkfri i över 2 dygn ändå så. Å så tror jag inte att det var magsjuka, isåfall en riiiktigt kort magsjuka.. Typ på en halvtimme eller så. Han drack ju vatten ganska direkt efteråt och fick behålla allt. Jaja, nog tjatat om den där så kallade magsjukan.

Jag tänkte minsann gå å träna idag, fast hur ska jag våga visa mig i mitt smutsiga hår?! Vavava?! Äh, inte är det så noga, ska ju ändå bli svettig å duscha sen.

Får se om man gör nåt roligt i helgen, jag å Elias hade väl tänkt hälsa på lite folk så att man får tiden att gå lite, hoppas att det är fint väder bara så kan man vara ute å steka sig i solen tills man (eller jag iaf) ser ut som en prickigkorv. Varför kan inte jag bli brun istället?! Nääärå, jag ska minsann se ut som Pippis häst fast med mer prickar! Absolut! Kanske får hålla mig borta från solen i vår och sommar.. Inte för att jag ogillar mina fräknar, men det kan bli fööör mycket!

Nä, ska kolla så att jag har packat ner allt i min redan smockfulla väska å leta fram min mp3-spelare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0