Ska det aldrig sluta regna?!

Fast allt är ju bättre än snö faktiskt..

Tänkte gå till stan idag, men vete tusan om jag orkar ta mig ut idag.. Måste ju jobba sen ändå.

Igår var vi på Bumerangen, stallet och sen på Coop. Elias vågade gå nära hästarna! Blev ganska förvånad, han är lite av en fegis nä det gäller sånt.

 På hästens täcke stod det Rambo. Antingen hette han det eller så var det Rambos häst..


        Elias ser ut.. Som vanligt och vi utanför stallet.

 
      Elias & Ellen


Inte lätt att få med båda dom på bild samtidigt.. Om det ska bli bra alltså.

 Elias lite förstorade läpp.. Slog i golvet eller vad som nu hände.


 Elias försöker se arg ut!


Idag fyller min endaste lillasyster 22 år! Hon börjar bli gammal.. Inte jag, själv blir jag bara yngre för varje år!


Kommentarer
Postat av: Maria

Elias ser nästan ut som törnman :)

2008-06-24 @ 10:36:27
Postat av: sofie

huja maria, säg inte så!!



vart haver du hittat pingu-tshirt????

2008-06-24 @ 22:02:42
URL: http://plutt.bloggagratis.se
Postat av: domi

åååå..törnman! mommoebbas idol ju, min mee

2008-06-25 @ 16:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0