Lite lekpark å sånt

Var ute med Maria, Tindra, Tove, Sofie, Adrian och såklart Elias idag då. Först en sväng på stan å sen till lekparken. Elias röjde runt som vanligt och hade roligt.

  Okej, här är vi iaf på vääääg till lekparken å stan.. Han ville inte vara med på bild när vi väl var i lekparken..

       

Tove, Tindra & Adrian

Här är Elias i badbaljan med hink på huvet.. Han tyckte att det var skitkul iaf!




Nä, håller på att städa lite, måste diska, är nog evigheter sen jag gjorde det. Börjar nog mögla snart annars.

Idag rymde ju Peka iväg, vad tusan ska jag å Elias göra hela helgen då hade hon tänkt?! Nå Peka, ha nu lite roligt där för mig oxå!

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag och Saga ska också vara i kiruna helgen lång bara så du vet....

2008-06-05 @ 20:49:49
Postat av: Maria

Jag och barnen ska oxå vara hemma hela helgen kom förbi här så kan vi grilla korv på grillen det är ju alltid kul :-)

2008-06-06 @ 12:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0