Jaså

Får väl börja köpa magnecyl då! Kan ju inte komma ihåg allt du säger..

Nåjå, skulle vara sommarfest på Elias dagis idag.. Somringt ute å allt, inte alls så att det snöade en skvätt när jag förde Elias till dagis.. Lämnade honom i långkallingar å en tröja.. Stackars barnet kommer ju att bli mobbad av dom andra barnen med fina märkeskläder ju! Snart ska jag dit å hämta honom, det var visst föräldrafika oxå..

Ringde till lassa idag, gjorde ju ett cellprov i april å har inte fått svar än.. En viss annan fick ju svar direkt ju! Så jag ringde å frågade varför inte jag hade fått svar. Då säger hon att det står att det skulle skickas ut ett brev, men dom måste ha "glömt", jahaaa.. Kul.. Så om jag inte hade ringt så hade jag aldrig fått svar på det! Men allt var bra iaf, inge cancer denna gång! Ska tillbaka nästa april å göra ett nytt. Jag skulle ringa å boka själv. Hahaaa, det kommer jag aldrig att komma ihåg ju!

Det går löss på Elias dagis! Naaaajs!




Hoppas det inte snöar för mycket resten av sommaren.. Jag vill ju kunna ha min kjol igen!

Nä, ska hämta min lilla skitunge nu!


Kommentarer
Postat av: nina

snagga ungens barr då..........

2008-06-11 @ 18:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0